חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השגת מימון לעסק באמצעות קרן פועלים לעסקים

בעלי עסקים קטנים יודעים כי יכולת השגת מימון לעסק קטן יכולה להיות ההבדל בין עסק בהקמה שמצליח לבין עסק שכושל. קבלת הלוואות ואשראי לעסק הוא מה שמאפשר במקרים רבים את התחלת הפעילות העסקית של עסק חדש.

לעתים נדירות מצליח היזם או בעל העסק לממן את ההקמה מכיסו, וברוב המקרים נדרש גיוס אשראי. במקרים האלו, מומלץ להיעזר בחברות מקצועיות שמספקות סיוע בקבלת מימון לעסק.

העסק החדש מביא עמו כמות גדולה של הוצאות חדשות. הוצאות על שכירות, על חשבונות, על רכישת אבזור וציוד, על תשלום לעובדים ולספקים שונים. כל ההוצאות האלו מתחילות כבר בשלבים הראשוניים של חיי העסק. לכך נצרף גם הוצאות חשובות על שיווק ופרסום, שיסייעו להפצת שם העסק ושירותיו.

מכיוון שגיוס האשראי הוא כה חשוב, החליטה המדינה ליצור ערוץ מימון לעסק של הלוואות בערבות המדינה. כמו ערוץ זה קיים ערוץ נוסף שכל יזם צריך להכיר: קבלת הלוואות באמצעות קרן פועלים לעסקים.

קרן פועלים לעסקים פועלת החל משנת 2016. בשנה זו החליט הבנק להפסיק לעבוד עם המדינה בתחום ההלוואות ולהקים ערוץ מקביל משלו. תנאי ההלוואה באמצעות קרן פועלים לעסקים דומה לתנאים של ערבות מדינה. היא מאפשרת מתן הלוואה של עד כחצי מיליון שקלים חדשים או עד עשרה אחוז מהמחזור השנתי. הקרן פורסת את החזר ההשקעה לעד כשש שנים (שנה יותר מאשר בהלוואות בערבות מדינה).

על מנת לקבל את ההלוואה מהקרן יש להגיש בקשה מסודרת ולקבל אישור מסניף הבנק ומהגוף המתאם של הקרן. מכיוון שאופציה זו פתוחה בפני כל בעל עסק וההצלחה של הבקשה יכולה להיות קריטית עבור בעל העסק – בעלי עסקים קטנים רבים פונים לקבלת סיוע בהגשת הבקשה.

את הסיוע מעניקות חברות אשר מייצגות את בעל העסק ומסייעות לו בהכנת תוכנית עסקית טובה ובאיסוף והגשה של כל הניירת הדרושה. בחברות אלו עובדים יועצים פיננסיים מקצועיים שיודעים בדיוק מה יידרש על מנת להשיג לעסק את ההלוואה הגבוהה ביותר ובתנאים הטובים ביותר עבורו.

מאמרים נוספים

אבן ירושלמית סוגים

אבן ירושלמית היא חומר מעניין ששימש לבניית מבנים עוד מימי קדם. אבן ירושלמים לסוגים השונים שלה שימשו למגוון מטרות, החל מבניית בתים ומקדשים וכלה באנדרטאות

קרא עוד »

הסרת משקפיים

הסרת משקפיים אנשים המרכיבים משקפיים מזה שנים עשויים להרגיש לעיתים כאילו אותם המשקפיים מהווים חלק מן הגוף. אבל גם אם ישנם כאלה שהמשקפיים לא כל

קרא עוד »

הסרת משקפיים בלייזר

רבים מאיתנו חולמים על היום בו יוכלו להסיר את המשקפיים אחת ולתמיד, להניח אותם בקופסא אחר כבוד וליהנות מחיים נטולי מסגרות וראיה לקויה. הסרת משקפיים

קרא עוד »

מוצרים אורטופדיים

מוצרים אורטופדיים מפעם לפעם גופנו זקוק למוצרים אורטופדיים כדי לחזק את עצמו וכדי לשמור על הגוף שלנו בריא יותר וכדי שגופנו יחזור לעשות פעילות שגרתית.

קרא עוד »

6 תגובות

  1. היי חברים מה המצב?
    לא יודע אם זה רלוונטי לעמוד זה אבל בכול זאת אני רוצה לתת המלצה חמה על אתר בשם
    EPS המציע עבור לקוחותיו שלל טיפולים ומגוון
    בניהם מוצרי טיפוח עד לבית במיוחד בתקופה כזאת
    מוצרי קייבי פיור עד לבית היכנסו כבר עכשיו לאתר

  2. ссылка на гидру это сайт из сети тор, созданный для анонимного и безопасного серфинга в теневом интернете, в сети тор насчитается порядка миллиона сайтов различной тематика в основном это интернет-магазины и форумы, встречаются и сайты с очень сомнительной деятельностью касаться их мы не будем (если они Вам инетересно можете воспользоваться специальной поисковой системой DuckDuckGo, она по умолчанию встроена в TOR браузер), сайт гидра онион доступен по актуальному зеркалу представленному на нашем сайте. Для того чтобы перейти на гидру в зоне онион Вам понадобится тор браузер т.к. домены в зоне onion специально созданы для анонимной сети TOR, нажмите на кнопку “скопировать” (она расположена выше) далее вставьте ссылку в адресную строку в тор браузере и перейдите на сайт интернет-магазина гидра, после совершения покупки не забудьте почистить браузер, удачных покупок.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים