חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסרת משקפיים בלייזר

רבים מאיתנו חולמים על היום בו יוכלו להסיר את המשקפיים אחת ולתמיד, להניח אותם בקופסא אחר כבוד וליהנות מחיים נטולי מסגרות וראיה לקויה. הסרת משקפיים בלייזר היא אחת השיטות המתקדמות ביותר לתיקון הראיה, ובמרפאות אסותא אופטיק יחכו לכם הטיפולים המתקדמים ביותר – והמקצועיים ביותר. הסרת משקפיים מעולם לא הייתה פשוטה כל כך!

הסרת משקפיים בלייזר באסותא אופטיק

לא משנה לאיזה סניף תגיעו, בכל אחד מסניפי רשת אסותא אופטיק תוכלו להיות בטוחים שמחכה לכם צוות רפואי נפלא ומקצועי הכולל מנתחי עיניים מיומנים, צוות המעניק יחס אישי ותנאים מתקדמים שיבטיחו תוצאות ניתוח מושלמות. להלן שלושת השיטות המרכזיות בהן משתמשים לצורך הסרת משקפיים:

  1. TRANS PRK

אם אתם מחפשים שיטה לביצוע הסרת משקפיים מבלי שההליך יהיה כרוך במכשירים ניתוחיים או בשימוש בהליך כירורגי כלל – TRANS PRK זוהי השיטה עבורכם. בעזרת שיטה זו, מתאפשר ביצוע תיקון ראיה מושלם דרך תיקון חלקה החיצוני של הקרנית. למעט ספוגיות, אין שימוש בכלים ניתוחיים כלל. את קרן הלייזר מכוונים אל שטח הקרנית וכך מסירים את שכבת האפיתל ומתקנים את המספר בקרנית.

  1. LASIK

הסרת משקפיים בשיטת LASIK מיועדת לטיפול בשכבות הפנימיות של הקרנית ולא בשכבתה החיצונית. במהלך הניתוח מתבצע חיתוך של השכבה העליונה של הקרנית, ובסופו של ההליך ניתן ליהנות מתיקון המספר ומראיה חדה.

  1. Z LASIC

ככל שחולפות השנים, משתכללות הטכניקות השונות המיועדות להסרת משקפיים בלייזר. שיטת ZLASIC להסרת משקפיים היא אחת השיטות המתקדמות ביותר הקיימות, והיא מבטיחה תוצאות מקסימליות. במהלך הניתוח עושים שימוש בקרן לייזר בלבד, ללא מגע להב בעין כלל. מאות אלפי מטופלים התנסו  בשיטה זו וכיום הם נהנים מעיניים ללא משקפיים, ממספר תקין ומראיה חדה, וכל זאת תוך סיכון נמוך במיוחד עבור המטופל ותוצאה מושלמת.

אתם רוצים עיניים בריאות, אתם רוצים ליהנות מראיה חדה ואתם רוצים להיפטר מהמשקפיים אחת ולתמיד – אנחנו יודעים בדיוק כיצד לעשות זאת עבורכם.

רוצים להתקדם אל עבר העתיד? בואו להסיר משקפיים בלייזר בקלות, בנוחות ובבטיחות, רק באסותא אופטיק!

מאמרים נוספים

אבן ירושלמית סוגים

אבן ירושלמית היא חומר מעניין ששימש לבניית מבנים עוד מימי קדם. אבן ירושלמים לסוגים השונים שלה שימשו למגוון מטרות, החל מבניית בתים ומקדשים וכלה באנדרטאות

קרא עוד »

הסרת משקפיים

הסרת משקפיים אנשים המרכיבים משקפיים מזה שנים עשויים להרגיש לעיתים כאילו אותם המשקפיים מהווים חלק מן הגוף. אבל גם אם ישנם כאלה שהמשקפיים לא כל

קרא עוד »

הסרת משקפיים בלייזר

רבים מאיתנו חולמים על היום בו יוכלו להסיר את המשקפיים אחת ולתמיד, להניח אותם בקופסא אחר כבוד וליהנות מחיים נטולי מסגרות וראיה לקויה. הסרת משקפיים

קרא עוד »

מוצרים אורטופדיים

מוצרים אורטופדיים מפעם לפעם גופנו זקוק למוצרים אורטופדיים כדי לחזק את עצמו וכדי לשמור על הגוף שלנו בריא יותר וכדי שגופנו יחזור לעשות פעילות שגרתית.

קרא עוד »

5 תגובות

  1. בוקר טוב חברים מה שלומכם?
    אני רוצה לתת לכם המלצה על קליניקה לאסתטיקה רפואית
    מור בראל
    קלינקה שמבצעת הכל טיפולי פנים , הסרת שיער בלייזר , בוטוקס לפנים ולמצח
    היא ממוקמת בראשון לציון
    היכנסו כבר עכשיו ללניק המצורף!

  2. היי חברים מה המצב?
    מה שלום כולם על הבוקר?
    מחפשים מוצרי קובי ברוך kb pure?
    באתר המצורף תוכלו לקבל מידע שימושי וקנייה של מוצרי קובי ברוך
    היכנסו כבר עכשיו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים